Varilux®
• Ενσωμάτωση παραμέτρων στον σχεδιασμό των φακών που προκύπτουν από έρευνα στην εργονομία, ανατομία και ψυχοφυσιολογία, για απόκριση στις εξατομικευμένες ανάγκες του κάθε χρήστη πολυεστιακών γυαλιών Varilux®
• Δημιουργία προϊόντων και τεχνοτροπιών που αυξάνουν την επίδοση των φακών και προσφέρουν υψηλή διαύγεια, μείωση των αντανακλάσεων και αντοχή ενάντια σε χάραξη, σκόνη, νερό και θόλωμα εξαιτίας των λιπιδίων που μεταφέρονται με το άγγιγμα
• Βελτιστοποίηση των μεθόδων σε όλα τα στάδια που αφορούν την διαδικασία παραγωγής του τελικού προϊόντος
• Σταθερή σχέση συνεργασίας με ένα ευρύ δίκτυο που απαρτίζεται από μέλη της επιστημονικής και ακαδημαϊκής κοινότητας του χώρου της οφθαλμικής υγείας
• Διαρκής αναζήτηση νέων προοπτικών στον τομέα της οφθαλμικής διόρθωσης για την αξιοποίηση των επιστημονικών και τεχνολογικών εξελίξεων και την εφαρμογή τους στον σχεδιασμό των φακών του μέλλοντος
Διερεύνηση της σχέσης συνεργασίας ανάμεσα στο ανθρώπινο μάτι και τον εγκέφαλο με δεδομένα προερχόμενα από τον χώρο της οφθαλμικής επιστήμης και της ψυχοφυσιολογίας.
Δοκιμή του σχεδιασμού των φακών Varilux σε πρώτο στάδιο με χρήση εφαρμογών της εικονικής πραγματικότητας.
Mε τη χρήση της τεχνολογίας μετατρέπονται τα δεδομένα που συλλέχθηκαν στο προηγούμενο στάδιο, σε εξισώσεις που υπαγορεύουν την γεωμετρία του σχεδιασμού στην επιφάνειας των φακών.
Στο στάδιο αυτό πραγματοποιείται η κατασκευή πρωτότυπων φακών, με χρήση πιστοποιημένων μηχανημάτων και τεχνογνωσία με την σφραγίδα της Essilor. Aργότερα θα χρησιμοποιηθούν και για την βιομηχανική παραγωγή των τελικών προϊόντων. Ο κάθε φακός υπόκειται σε ποιοτικό έλεγχο από μηχανήματα υψηλής ακρίβειας, ειδικά σχεδιασμένα από την Essilor.
Γίνεται δοκιμή των φακών από ένα μεγάλο δείγμα ατόμων που έχουν πρεσβυωπία. Αρκετές εβδομάδες μετά συλλέγονται τα δεδομένα και αξιολογείται η απόδοσης των φακών σε αντικειμενικό και υποκειμενικό επίπεδο. Στη συνέχεια τα δεδομένα αναλύονται σε συνεργασία με αξιόλογα πανεπιστημιακά ιδρύματα και γίνεται η σύγκριση τους με τους αρχικούς στόχους που είχαν προκύψει από τις ανάγκες των καταναλωτών. Η διαδικασία αυτή θεωρείται ολοκληρωμένη τη στιγμή που τα τελικά αποτελέσματα ταυτίζονται με τις αρχικές απαιτήσεις όρασης που είχε θέσει η έρευνα.